Thursday, March 6, 2008

BANKSY w Poznaniu? :>


Praca Macieja Kuraka

11 comments:

Beach Bum said...

He gets around our Banksy, eh? Nice blog by the way - always enjoyed my time in Poland.

ana said...

ale koks!! :o

Anonymous said...

ja też myślę, że Banksy postawiłby ich na ziemi....ale mimo wszystko, bardzo fajnie, że ktoś robi takie rzeczy! mocha

Anonymous said...

nice.not b.

patrykoblak@gmail.com said...
This comment has been removed by the author.
Patryk said...

wydaje mi sie ze prawdopodobieństwo ze ta grafika wyłoniła się spod szablonów Banks'yego jest nie wielka.. chyba ze masz inne zdanie na ten temat (kieruje pytanie do wlascicielki bloga) ?? :)

h said...

podpisano: praca Macieja Kuraka :)

moni said...

uwarzam ,ze to przegiecie . Drogi Macku nie podpisuj sie jako Banksy bo nim nie jestes ..badz soba .Podszywanie sie pod kogos i kopiowanie czyjegos "pomyslu" jak dla mnie to totalny absurd i zenada.
szkoda ,ze ludzie nie maja swoja zdania i jedynie co umieja robic to podszywac sie pod innych. smutne.

Patryk said...

Chyba lepiej promowac siebie niz kogos przynajmniej mi sie tak wydaje, wyrobic sobie swoj styl a nie kopiowac innych.. Co najwyzej moze to byc "marna kopia Banksy'ego Macieja Kuraka" jakos nie moze mi to wejsc do glowy jak cos takiego mozna w ogole zrobic.. skopiowac czyjs pomysl i jeszcze sie podpisac Banksy.. smiech i zenada!!!

h said...

Wyluzujcie:) Kurak jest znany w Poznaniu i ma swój styl, a to jest zabawna praca i to nie jest kopia.

Patryk said...

niech sobie rysuje.. jak taki z niego rysownik "kozak" to niech podpisuje sie swoim nazwiskiem
Kurak a nie tagiem Banksy'ego..